Askıda yemek

GÜZEL BİR ÇALIŞMA
İşletme sahibi Yıldız Delice, yaptığı açıklamada, iş yerini açtıkları günden beri ihtiyaç sahiplerine yemek ikramında bulunduklarını söyledi. Özellikle öğretmen oğlunun arkadaşları ve bazı hayırsever vatandaşların destekleriyle son 2 yıldır da "askıda yemek" uygulamasına geçtiklerini anlatan Delice, "Hayırseverler 'bu çorba da bizim de tuzumuz olsun' dediler ve 2 yıldır yemek ücretlerini veriyor. Mesela 4 yemek onlar verdiyse, 4 yemek de bizden oluyor. Bu şekilde kampanya başladı. Bu şekilde gelenler mağdur olmuyor ve herkes hayır duası alıyor. Gelenler boş gitmiyor. Devletimiz ve milletimiz için faydalı bir iş yapalım istedik ve hayır kapımız kapanmasın dedik." diye konuştu.
FAYDALI OLUYOR
Delice, iş yerinde 7-8 çeşit yemeklerinin olduğunu ve firmalara da yemek hazırladıklarını belirterek, ihtiyaç sahiplerinin, getirdikleri kap sayısına göre yemek alabildiklerini dile getirdi. İş yerinde kendi tabaklarıyla da yemek verdiklerini dile getiren Delice, "Burada hiç yemek kalmayana kadar veriyoruz. Zaten onlar için de yemeğimiz oluyor, olan yemeklerimizden de veriyoruz. Buradan yemek alanlar hep dua ediyorlar. 'Allah cennet mekanın olsun, Allah hacca gitmeyi nasip etsin' diye dua ediyorlar. Sırf hayır kapım kapanmasın ve millete faydalı olayım diye bunu yapıyorum. Oturmak çok kolay bir şey, ben de tembellik yapamam." ifadelerini kullandı.
ÇAĞRIDA BULUNDU
Yıldız Delice'nin öğretmen oğlu Emre Delice de yaklaşık 20 yıldır aile işletmesi olarak devam ettiklerini ve sadece ramazan ayında değil, ihtiyaç sahiplerine sürekli kapılarının açık olduğunu söyledi. Geçen yıl "askıda yemek" uygulamasına geçtiklerini ve arkadaşlarının da uygulamaya dahil olmak istediğini aktaran Delice, şunları kaydetti: "Biz de uygun gördük. Zaten biz veriyorduk. Onlar da yardım kampanyasının içerisinde bulunmak istedi ve buna göre planlamamızı yaptık. Arkadaşlar da destek vererek yardımlarını gönderdiler. Bir yemek bedelini geçen yıl 12 lira olarak belirledik ve bu yıl da aynı devam ediyor. Onların gönderdiği bir yemeğe biz de bir yemekle karşılık verdik. Bu şekilde 2 kişiye yemek vermiş olduk. Bu yıl ramazan ayının başından beri askıda yemek için 361 kişi ücret gönderdi. 361 de biz verdik şu anda askıda 442 yemeğimiz var. Tüm ihtiyaç sahiplerini buraya bekliyoruz."
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
SOSYAL TESİS AÇILDI
Kırıkkale Belediyesi, kentin ilk sosyal tesisini Fabrikalar Mahallesi’nde hizmete açtı. YAŞAM
MÜZEYE İNCELEME
Kırıkkale Silah Müzesi ziyareti, kentin üst düzey yöneticilerini ve savunma sanayisinin lider isimlerini bir araya getirdi.YAŞAM
BELGE UYARISI YAPILDI
Kırıkkale Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ile Halk Eğitimi Merkezi iş birliğiyle Yahşihan'da düzenlenecek Avcı Eğitimi Kursu için kayıt süreci ve gerekli belgeler açıklandı.YAŞAM
TAZİYE MESAJI
Bahşılı eski Belediye Başkanı Recep Zafer Tekin, Makine Kimya Endüstrisi Bedesten Mühimmat Depolama...YAŞAM
91 GENCE BÜYÜK ÖDÜL
Kırıkkale İmam Hatip Spor Oyunları, şehirde öğrenim gören yüzlerce öğrenciyi sporun birleştirici çatısı altında buluşturdu.YAŞAM
HASANDEDE ZİYARETİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, asırlardır sevgi ve hoşgörünün merkezi olan Hasandede Köyü'nü ziyaret ederek tarihi cami ve türbelerde incelemelerde bulundu.YAŞAM
ANNELER GÜNÜ GEZİSİ
Kırıkkale’de Anneler Günü Haftasında Şehit Anneleriyle 19 Mayıs ruhuna yolculuk yapıldı. YAŞAM






















