Parklar yenileniyor

BAKIM ÇALIŞMASI
Ekipler, vatandaşların daha keyifli ve güvenli vakit geçirebilmeleri için parklarda bulunan oyun alanlarını, oturma alanlarını, yeşil alanları ve peyzaj düzenlemelerini titizlikle kontrol ederek gerekli onarımları gerçekleştiriyor. Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, yaptığı açıklamada, parkların ilçe için önemli birer sosyal alan olduğunu ve bu alanların düzenli bir şekilde bakımlarının yapılmasının da büyük önem taşıdığını belirtti. Sungur, "Park ve Bahçeler Müdürlüğümüz ekipleri, ilçemizdeki tüm parklarda bakım ve onarım çalışmalarını sürdürüyor.
ONARIM YAPILIYOR
Bu çalışmalar kapsamında oyun alanlarında bulunan oyuncaklar kontrol ediliyor, onarımı gerekenler onarılıyor, eksik olanlar ise yenileniyor. Oturma alanlarında bulunan banklar ve kamelyalar da kontrol edilerek gerekli onarımları yapılıyor. Yeşil alanlarda ise budama, çim ekme ve sulama çalışmaları gerçekleştiriliyor. Ayrıca, parklarda bulunan peyzaj düzenlemeleri de kontrol edilerek eksiklikler gideriliyor" dedi.
VATANDAŞLAR MEMNUN
Sungur, vatandaşların parkları daha aktif bir şekilde kullanmalarını ve bu alanlara sahip çıkmalarını da rica etti. Sungur, "Parklarımız, vatandaşlarımızın dinlenme, eğlenme ve sosyalleşme ihtiyaçlarını karşılayan önemli alanlardır. Bu alanların temiz ve kullanışlı olması için hepimizin üzerine düşen görevleri yerine getirmemiz gerekiyor. Parklarda bulunan çöplerini yere atmamaları, oyun alanlarına zarar vermemeleri ve parklara zarar veren kişileri ihbar etmeleri konusunda vatandaşlarımızdan ricada bulunuyoruz" diye konuştu. Yahşihan Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan bakım ve onarım çalışmalarıyla ilçe parkları daha da güzelleşiyor ve vatandaşların kullanımına hazır hale geliyor.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
Babalar Gününe mesaj
Mahalli İdareler Hizmet Derneği (MİHDER) Genel Başkanı Mehmet Dönmez, Babalar Günü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayınladı.GÜNCEL
DEMİR KAPIDAN ATLADI
Kırıkkale'de YKS'nin ilk oturumu TYT'ye 2 dakika geç kalan üniversite adayı, lisenin demir kapısından atlayarak içeri girdi. Bina kapıları kapanınca sınava alınmayan genç, duvarın üstünden atlayarak uzaklaştı.GÜNCEL
BİÇERDÖVERLER İÇİN UYARI
Kırıkkale Tarım İl Müdürlüğü, geleneksel "Cuma Buluşmaları" kapsamında üreticilerle bir araya geldi. Hasat sezonunun başlamasıyla birlikte artan yangın riskine karşı kritik uyarılar yapıldı.GÜNCEL
ZEHİRE BÜYÜK DARBE
Kırıkkale Emniyet Müdürlüğü Narkotik ekiplerinin düzenlediği operasyonda 150 adet sentetik uyuşturucu ele geçirildi. Gözaltına alınan Y.B. ve E.B. tutuklanarak cezaevine gönderildi.GÜNCEL
ASAYİŞ İÇİN TOPLANTI
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim başkanlığında toplanan Genişletilmiş İl Güvenlik ve Asayiş Koordinasyon Kurulu, kentin huzur ve güvenliğine yönelik çalışmaları değerlendirdi.GÜNCEL
İKİ GENERAL GELDİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin bölgedeki ve lojistik alanındaki üst düzey komutanlarını makamında kabul etti. GÜNCEL
700 METRE AĞ ÇIKTI
Kırıkkale Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri, Kapulukaya Barajı'nda gerçekleştirdikleri gece denetimlerinde yasadışı olarak suya serilen 700 metre misina ağa el koydu.GÜNCEL






















