Kedilere sığınma evi

SIĞINMA EVİ YAPILDI
Yahşihan Belediyesi, yürütmekte olduğu belediye hizmetleri esnasında kullanılan malzemelerin atıklarından kedi sığınma evleri inşa ederek, şehir merkezindeki park ve bahçelere konuşlandırdı. Kırıkkale'nin Yahşihan Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz'ın talimatıyla hem atık inşaat malzemelerin geri dönüşümünü sağlamak hem de kış mevsimi dolayısıyla sokakta yaşayan kediler üşümemesi için sığınma evleri yapılıyor. Fen İşleri Müdürlüğü Garaj Amirliği ekiplerince yapılan kedi sığınma evleri, ilçedeki birçok yerde belirlenen park ve bahçelere konuşlandırdı. Başkan Türkyılmaz, "Oların bizlere emanet olduğunu ve beslememiz gerektiğini unutmayalım" diyerek, ilçedeki kedi ve köpeklere sahip çıkılması gerektiğini ve kedi yuvalarının birçok alana yerleştirileceğini söyledi.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
91 GENCE BÜYÜK ÖDÜL
Kırıkkale İmam Hatip Spor Oyunları, şehirde öğrenim gören yüzlerce öğrenciyi sporun birleştirici çatısı altında buluşturdu.YAŞAM
HASANDEDE ZİYARETİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, asırlardır sevgi ve hoşgörünün merkezi olan Hasandede Köyü'nü ziyaret ederek tarihi cami ve türbelerde incelemelerde bulundu.YAŞAM
ANNELER GÜNÜ GEZİSİ
Kırıkkale’de Anneler Günü Haftasında Şehit Anneleriyle 19 Mayıs ruhuna yolculuk yapıldı. YAŞAM
AT ÇİFTLİĞİNE ZİYARET
Mahalli İdareler Hizmet Derneği (MİHDER) Genel Başkanı Mehmet Dönmez, oğlu ve torunlarıyla beraber Sürmeli At Çiftliği’ni ziyaret etti.YAŞAM
FENER ALAYI COŞKUSU
Kırıkkale, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı gece düzenlenen görkemli bir yürüyüşle taçlandı. YAŞAM
6 MİLYONLİK DESTEK
Kırıkkale Belediyesi, eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak amacıyla sürdürdüğü nakdi destek programında güncel verileri paylaştı.YAŞAM
KREŞ AÇILIYOR
Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, okul öncesi eğitim seferberliği kapsamında sözünü verdiği kreş projesinde sona gelindiğini duyurduYAŞAM






















