Gebe okulu hizmette
Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesinde bulunan gebe okulu tekrar hizmet vermeye başladı. Hastanede pandemi nedeniyle ara verilen gebe okulu covid-19 tedbirlerine uyarak yeniden eğitim vermeye devam ediyor.

GEBE OKULU AÇILDI
Hastane Gebe Okulu; 3 yıldır anne adaylarına doğuma hazırlık eğitimlerine devam etmekte olup, anne adaylarına ulaşılarak birebir danışmanlık hizmeti veriyor. Gebe Okulunda, doğuma ve bebeğe hazırlık eğitimleri ile anne adaylarına bilimsel ve güncel bilgiler sunuluyor. Yapılan uygulamalarla verilen bilgilerin pekiştirilmesi sağlanıyor. Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesinde yapılan açıklamada "Okulumuzun amacı; Doğumla ilgili doğru ve bilinçli kararlar verilmesini sağlamak, Sağlıklı, normal doğum yaptırabilmek, Doğum sonrası, emzirme ve bebek bakımı konusunda bilgilendirmek, Hamilelik, doğum ve doğum sonrası dönemi sağlıklı, güvenli bir şekilde geçirmelerine yardımcı olmaktır” bilgisi verildi.
Etiketler: Gebe okulu hizmette yih kırıkkale
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
SICAK UYARISI GELDİ
Kırıkkale İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Osman Polat sıcaklık uyarısı yaptı. Kırıkkale genelinde etkisini artıran yaz sıcaklarının ardından İl Sağlık Müdürlüğü tarafından acil koduyla paylaşıldı.SAĞLIK
ÖNEMLİ İNCELEME
Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi, sağlık yönetiminin zirve isimlerini ağırlayarak önemli bir denetim ve istişare toplantısına ev sahipliği yaptı.SAĞLIK
YÜRÜMEZ EMEKLİ OLDU
Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi veda programı, ilimizde uzun yıllar özveriyle hizmet veren Uzm. Dr. Adem Yürümez onuruna düzenlendi.SAĞLIK
SITMA İÇİN UYARI
Sıtma belirtileri ve korunma yolları için Kırıkkale İl Sağlık Müdürlüğü'nden kritik uyarı! Yurt dışından dönenlerde görülen ateş ve titremeye dikkat. Ücretsiz tedavi ve riskli bölgeler hakkında tüm detaylar burada.SAĞLIK
Ağırtaş’a yeni görev
Kırıkkale’de uzun yıllar İl Sağlık Müdürü olarak görev yapan ve başarılı projelere imza atan Dr. Murat Ağırtaş, kariyerinde önemli bir yükseliş daha gerçekleştirdi.SAĞLIK
Standı ziyaret etti
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, Bahşılı Kaymakamlığı bünyesinde kurulan Kolon Kanseri Farkındalık Standı’nı ziyaret ederek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.SAĞLIK























