Yaya güvenliği önemli

UYGULAMA YAPILDI
Trafikte yaya önceliğine dikkat çekmek amacıyla Kırıkkale'de gönüllü öğrenciler, trafik polisleri ile birlikte yaya geçidinde nöbet tutup, sürücüleri uyardı. Türkiye genelinde eş zamanlı olarak "Yaya Güvenliğinin Nöbetçisiyiz" kampanyasıyla trafikte yaya önceliğine dikkat çekmek için Kırıkkale'de de saat 13.00 ile 15.00 arasında yaya geçitlerinde nöbet tutuldu. Ovacık Mahallesi Hürriyet Caddesi üzerindeki yaya geçidinde düzenlenen uygulamada Kırıkkale Valisi Yunus Sezer, trafik polisleri ve gönüllü öğrenciler ile birlikte sürücüleri durdurup uyarılarda bulundu. Öğrenciler sürücülere ve yayalara broşürler dağıtarak trafikte yaya önceliği için farkındalık oluşturmaya çalıştı.
BİLGİLER VERİLDİ
Türkiye genelinde uygulamanın eş zamanlı olarak yapıldığı ifade eden Kırıkkale Valisi Yunus Sezer, "Türkiye genelinde tüm il ve ilçelerimizde bu senenin öncelik yayanın sloganıyla trafik yılı ilan edilmesi sebebiyle bir uygulama yapıyoruz. Uygulamanın sebebi trafik bilincinin arttırılması, yayalara trafikte daha saygılı davranılması ve öncelik verilmesi üzerine kurgulanmış durumda. Malumlarınız yaklaşık 2 yıl önceki kanun değişikliğiyle beraber yaya öncelikli bir trafik anlayışına geçtik. Bunun zaman zaman hatırlatılması hem öğrencilerimiz hem de halkımız nazarında gündem oluşturulması adına geçen sene de bu uygulamayı yaptık" dedi.
VALİ AÇIKLAMADA BULUNDU
Kırıkkale trafik açısından önemli bir şehir olduğunu belirten Sezer, "Ortalama olarak 40 bin üzerinde araç geçiyor. Bu bayram ve benzeri öneli günlerde 100 bine kadar çıkabiliyor. Dolayısıyla trafik kazalarının da yoğun bir şekilde yaşandığı bir ilimiz. Yapılan uygulamalarla bu trafik kazalarının minimuma indiğini görüyoruz" dedi. Uygulamaya İl Emniyet Müdürü Günter Şenses, İl Jandarma Komutanı Albay Uğur Özmen, şube müdürleri ve öğrenciler katıldı.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
Babalar Gününe mesaj
Mahalli İdareler Hizmet Derneği (MİHDER) Genel Başkanı Mehmet Dönmez, Babalar Günü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayınladı.GÜNCEL
DEMİR KAPIDAN ATLADI
Kırıkkale'de YKS'nin ilk oturumu TYT'ye 2 dakika geç kalan üniversite adayı, lisenin demir kapısından atlayarak içeri girdi. Bina kapıları kapanınca sınava alınmayan genç, duvarın üstünden atlayarak uzaklaştı.GÜNCEL
BİÇERDÖVERLER İÇİN UYARI
Kırıkkale Tarım İl Müdürlüğü, geleneksel "Cuma Buluşmaları" kapsamında üreticilerle bir araya geldi. Hasat sezonunun başlamasıyla birlikte artan yangın riskine karşı kritik uyarılar yapıldı.GÜNCEL
ZEHİRE BÜYÜK DARBE
Kırıkkale Emniyet Müdürlüğü Narkotik ekiplerinin düzenlediği operasyonda 150 adet sentetik uyuşturucu ele geçirildi. Gözaltına alınan Y.B. ve E.B. tutuklanarak cezaevine gönderildi.GÜNCEL
ASAYİŞ İÇİN TOPLANTI
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim başkanlığında toplanan Genişletilmiş İl Güvenlik ve Asayiş Koordinasyon Kurulu, kentin huzur ve güvenliğine yönelik çalışmaları değerlendirdi.GÜNCEL
İKİ GENERAL GELDİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin bölgedeki ve lojistik alanındaki üst düzey komutanlarını makamında kabul etti. GÜNCEL
700 METRE AĞ ÇIKTI
Kırıkkale Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri, Kapulukaya Barajı'nda gerçekleştirdikleri gece denetimlerinde yasadışı olarak suya serilen 700 metre misina ağa el koydu.GÜNCEL






















