Vali’den kandil mesajı

MESAJ YAYINLADI
Sezer mesajında üç ayların manevi iklimine girildiğinin habercisi, Ramazan ayının da müjdecisi olan bir Regaip Kandiline daha kavuşmanın huzur ve mutluluğu içerisinde olduklarını belirtti. Vali Sezer, mesajında şunları kaydetti: "Manevi coşkunun yoğun yaşandığı rahmet, mağfiret ve merhamet mevsimi olan üç aylar ve içerisinde barındırdığı kandiller; insanların kalplerini birbirlerine yaklaştıran, dostluk, komşuluk, akrabalık ve kardeşlik duygularını artıran, hoşgörü, paylaşma ve dayanışma duygularının en üst seviyeye çıktığı müstesna gecelerdir. Bu duygu ve düşüncelerle, başta Kırıkkaleli hemşerilerimiz olmak üzere, ülkemiz ve İslam aleminin Regaip Kandilini tebrik ediyor, bu mübarek gün ve gecelerin şehrimize, ülkemize ve tüm insanlığa rahmet, bereket ve huzur getirmesini yüce Allah'tan niyaz ediyorum."
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
SOSYAL TESİS AÇILDI
Kırıkkale Belediyesi, kentin ilk sosyal tesisini Fabrikalar Mahallesi’nde hizmete açtı. YAŞAM
MÜZEYE İNCELEME
Kırıkkale Silah Müzesi ziyareti, kentin üst düzey yöneticilerini ve savunma sanayisinin lider isimlerini bir araya getirdi.YAŞAM
BELGE UYARISI YAPILDI
Kırıkkale Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ile Halk Eğitimi Merkezi iş birliğiyle Yahşihan'da düzenlenecek Avcı Eğitimi Kursu için kayıt süreci ve gerekli belgeler açıklandı.YAŞAM
TAZİYE MESAJI
Bahşılı eski Belediye Başkanı Recep Zafer Tekin, Makine Kimya Endüstrisi Bedesten Mühimmat Depolama...YAŞAM
91 GENCE BÜYÜK ÖDÜL
Kırıkkale İmam Hatip Spor Oyunları, şehirde öğrenim gören yüzlerce öğrenciyi sporun birleştirici çatısı altında buluşturdu.YAŞAM
HASANDEDE ZİYARETİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, asırlardır sevgi ve hoşgörünün merkezi olan Hasandede Köyü'nü ziyaret ederek tarihi cami ve türbelerde incelemelerde bulundu.YAŞAM
ANNELER GÜNÜ GEZİSİ
Kırıkkale’de Anneler Günü Haftasında Şehit Anneleriyle 19 Mayıs ruhuna yolculuk yapıldı. YAŞAM






















