Şimdi daha güzel oldu

ŞİMDİ GÜZEL OLDU
Bahşılı ilçesindeki meydan ve tören alanında bulunan Atatürk Büstü Belediye Başkanı Recep Zafer Tekin’in talimatı ile Belediye ekipleri tarafından bakımdan geçti. Büstün hava koşullarından zarar gören kısımları onarıldı ve ayrıca gece aydınlatması da takıldı. Büstü tamamlayan ekip, gece aydınlatmasını açtı. Işık saçan bir görünüme kavuşan büstü daha ilk akşamdan büyük ilgi ve dikkat çekti.
TEŞEKKÜR EDİLDİ
Bir çok kişinin büstün önünde hatıra ve sosyal medyada paylaşım amacıyla resim çekindiği gözlendi. Belediye ekibine teşekkür eden Başkan Tekin, büstün Bahşılı ilçesine yakışır hale geldiğine dikkat çekti. Bahşılı sakinleri de büstün bakımdan geçmesi ve aydınlatması için Belediye ekipleri ve Başkan Tekin’e teşekkür etti.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
91 GENCE BÜYÜK ÖDÜL
Kırıkkale İmam Hatip Spor Oyunları, şehirde öğrenim gören yüzlerce öğrenciyi sporun birleştirici çatısı altında buluşturdu.YAŞAM
HASANDEDE ZİYARETİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, asırlardır sevgi ve hoşgörünün merkezi olan Hasandede Köyü'nü ziyaret ederek tarihi cami ve türbelerde incelemelerde bulundu.YAŞAM
ANNELER GÜNÜ GEZİSİ
Kırıkkale’de Anneler Günü Haftasında Şehit Anneleriyle 19 Mayıs ruhuna yolculuk yapıldı. YAŞAM
AT ÇİFTLİĞİNE ZİYARET
Mahalli İdareler Hizmet Derneği (MİHDER) Genel Başkanı Mehmet Dönmez, oğlu ve torunlarıyla beraber Sürmeli At Çiftliği’ni ziyaret etti.YAŞAM
FENER ALAYI COŞKUSU
Kırıkkale, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı gece düzenlenen görkemli bir yürüyüşle taçlandı. YAŞAM
6 MİLYONLİK DESTEK
Kırıkkale Belediyesi, eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak amacıyla sürdürdüğü nakdi destek programında güncel verileri paylaştı.YAŞAM
KREŞ AÇILIYOR
Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, okul öncesi eğitim seferberliği kapsamında sözünü verdiği kreş projesinde sona gelindiğini duyurduYAŞAM






















