Mesleki lise toplantısı
Kırıkkale’de Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürleri ile değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

DEĞERLENDİRME YAPILDI
Kırıkkale İl Milli Eğitim Müdürü Yusuf Tüfekçi başkanlığında, Şube Müdürü Ümit Yaşar Gürsoy ve Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürleri ile Mesleki Teknik Eğitimin genel durumu ve istatistiki bilgilerin ele alındığı toplantıda problemler ve çözüm önerileri tartışıldı. Yeşil Vadi Şehit Musa Saydam Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Uygulama Otelinde yapılan toplantıda İl Müdürü Tüfekçi, önümüzdeki süreçleri planlama ve değerlendirme noktasında çok verimli geçtiğini ifade ederek, okul müdürleriyle birçok konuda istişare etme fırsatı bulduklarını belirtti.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
SOSYAL TESİS AÇILDI
Kırıkkale Belediyesi, kentin ilk sosyal tesisini Fabrikalar Mahallesi’nde hizmete açtı. YAŞAM
MÜZEYE İNCELEME
Kırıkkale Silah Müzesi ziyareti, kentin üst düzey yöneticilerini ve savunma sanayisinin lider isimlerini bir araya getirdi.YAŞAM
BELGE UYARISI YAPILDI
Kırıkkale Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ile Halk Eğitimi Merkezi iş birliğiyle Yahşihan'da düzenlenecek Avcı Eğitimi Kursu için kayıt süreci ve gerekli belgeler açıklandı.YAŞAM
TAZİYE MESAJI
Bahşılı eski Belediye Başkanı Recep Zafer Tekin, Makine Kimya Endüstrisi Bedesten Mühimmat Depolama...YAŞAM
91 GENCE BÜYÜK ÖDÜL
Kırıkkale İmam Hatip Spor Oyunları, şehirde öğrenim gören yüzlerce öğrenciyi sporun birleştirici çatısı altında buluşturdu.YAŞAM
HASANDEDE ZİYARETİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, asırlardır sevgi ve hoşgörünün merkezi olan Hasandede Köyü'nü ziyaret ederek tarihi cami ve türbelerde incelemelerde bulundu.YAŞAM
ANNELER GÜNÜ GEZİSİ
Kırıkkale’de Anneler Günü Haftasında Şehit Anneleriyle 19 Mayıs ruhuna yolculuk yapıldı. YAŞAM






















