İlçede ilaçlama yapılıyor

İLAÇLAMA YAPILIYOR
Keskin Belediyesi ekiplerince, Türkiye'de ilk korona virüs belirtilerinin görüldüğü 11 Mart tarihinden itibaren ilçedeki birçok noktada dezenfekte çalışmaları aralıksız devam ediyor. Kırıkkale'nin Keskin Belediyesi, Korona virüse (Kovid-19) karşı dezenfekte çalışmalarını sürdürüyor. Türkiye'de ilk belirtilerin görüldüğü 11 Mart tarihinden itibaren ilçede bir çok noktada dezenfekte çalışması yapıldı. Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım'ın yakından takip ettiği dezenfekte çalışmaları büyük bir titizlikle yapılıyor.
BİLGİLER VERİLDİ
İlçe merkezinde ilaçlama çalışmaları kapsamında parklar, caddeler, sokaklar, ibadethaneler, hastaneler, kamu kurum ve kuruluşlarının hizmet binaları, belediye hizmet binaları, hizmet araçları, pazar alanları ve konutlar ilaçlanarak Korona virüse karşı dezenfekte ediliyor. Korona virüs salgının korunmaları için vatandaşların evde kalmalarını isteyen Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım, "Ara vermeden ilçemizin her köşesini özel solüsyonlarla dezenfekte etmeye devam ediyoruz. Zorunlu olmadığı müddetçe evden çıkmayalım. Çıktığımızda da 1 metrelik sosyal mesafeyi koruyalım. Evde kal Türkiye'm" ifadelerini kullandı.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
SOSYAL TESİS AÇILDI
Kırıkkale Belediyesi, kentin ilk sosyal tesisini Fabrikalar Mahallesi’nde hizmete açtı. YAŞAM
MÜZEYE İNCELEME
Kırıkkale Silah Müzesi ziyareti, kentin üst düzey yöneticilerini ve savunma sanayisinin lider isimlerini bir araya getirdi.YAŞAM
BELGE UYARISI YAPILDI
Kırıkkale Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ile Halk Eğitimi Merkezi iş birliğiyle Yahşihan'da düzenlenecek Avcı Eğitimi Kursu için kayıt süreci ve gerekli belgeler açıklandı.YAŞAM
TAZİYE MESAJI
Bahşılı eski Belediye Başkanı Recep Zafer Tekin, Makine Kimya Endüstrisi Bedesten Mühimmat Depolama...YAŞAM
91 GENCE BÜYÜK ÖDÜL
Kırıkkale İmam Hatip Spor Oyunları, şehirde öğrenim gören yüzlerce öğrenciyi sporun birleştirici çatısı altında buluşturdu.YAŞAM
HASANDEDE ZİYARETİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, asırlardır sevgi ve hoşgörünün merkezi olan Hasandede Köyü'nü ziyaret ederek tarihi cami ve türbelerde incelemelerde bulundu.YAŞAM
ANNELER GÜNÜ GEZİSİ
Kırıkkale’de Anneler Günü Haftasında Şehit Anneleriyle 19 Mayıs ruhuna yolculuk yapıldı. YAŞAM






















