EBA toplantısı
Yahşihan ilçesinde EBA ile ilgili sıkıntılar toplantıda görüşüldü.

TOPLANTI YAPILDI
Yahşihan Kaymakamı Ender Faruk Uzunoğlu başkanlığında İlçe Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, Şube Müdürleri ve okul müdürleri ile COVİD-19 tedbirleri ve öğrencilerin EBA'ya erişimleri konusunda yaşanan sorunlar hakkında Kaymakamlık mavi salonda toplantı yapıldı. Toplantıda okulların COVİD-19 salgını için aldığı önlemler, sorun yaşadıkları noktalar ve öğrencilerin EBA'ya erişimlerindeki yaşanan sıkıntılar dile getirilerek çözüm önerilerinde bulunuldu.
Etiketler: EBA sıkıntısı görüşüldü yahşihan eğitim
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
91 GENCE BÜYÜK ÖDÜL
Kırıkkale İmam Hatip Spor Oyunları, şehirde öğrenim gören yüzlerce öğrenciyi sporun birleştirici çatısı altında buluşturdu.YAŞAM
HASANDEDE ZİYARETİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, asırlardır sevgi ve hoşgörünün merkezi olan Hasandede Köyü'nü ziyaret ederek tarihi cami ve türbelerde incelemelerde bulundu.YAŞAM
ANNELER GÜNÜ GEZİSİ
Kırıkkale’de Anneler Günü Haftasında Şehit Anneleriyle 19 Mayıs ruhuna yolculuk yapıldı. YAŞAM
AT ÇİFTLİĞİNE ZİYARET
Mahalli İdareler Hizmet Derneği (MİHDER) Genel Başkanı Mehmet Dönmez, oğlu ve torunlarıyla beraber Sürmeli At Çiftliği’ni ziyaret etti.YAŞAM
FENER ALAYI COŞKUSU
Kırıkkale, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı gece düzenlenen görkemli bir yürüyüşle taçlandı. YAŞAM
6 MİLYONLİK DESTEK
Kırıkkale Belediyesi, eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak amacıyla sürdürdüğü nakdi destek programında güncel verileri paylaştı.YAŞAM
KREŞ AÇILIYOR
Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, okul öncesi eğitim seferberliği kapsamında sözünü verdiği kreş projesinde sona gelindiğini duyurduYAŞAM






















