Çöp ev temizlendi

Kırıkkale Bağlarbaşı Mahallesi 187. Sokak üzerindeki evin içi ve etrafının ikamet sahibi tarafından çöp ev haline getirildiği yönünde mahalle sakinlerinin şikayeti üzerine Kırıkkale Belediyesi ekipleri tarafından temizlenip sokak boydan boya dezenfekte edildi.
TEMİZLİK YAPILDI
Bağlarbaşı Mahallesi 187. sokak sakinleri mahallerinde ikamet eden bir komşularının evini ve etrafını çöp eve çevirdiğini, buradan ağır kokular geldiğini belirterek şikayette bulundular. Şikayetin ardından Kırıkkale Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri yine Zabıta ekiplerinin nezaretinde çöp evde temizlik çalışmalarına başladılar. Ekipler tarafından halk sağlığını tehlikeye atan ve vatandaşlara rahatsızlık veren evde ve çevresinde yoğun bir temizlik çalışması gerçekleştirdi. Yaklaşık 1 kamyon çöp çıkan ev ve çevresi koronavirüse karşı dezenfeksiyon işlemi de gerçekleştirdi.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
YİNE PATLAMA OLDU
Kırıkkale’de bulunan mühimmat depolama ve imha tesisinde roket mühimmatının infilak etmesi sonucu iki kişi hayatını kaybetti.GÜNCEL
MKE AÇIKLAMA YAPTI
Kırıkkale'nin Yahşihan ilçesindeki askeri Ar-Ge sahasında meydana gelen mühimmat patlamasında özel firma çalışanı 2 işçi hayatını kaybetti. GÜNCEL
VALİLİK AÇIKLAMA YAPTI
Kırıkkale Valiliği patlama açıklaması ile Yahşihan ilçesinde yaşanan askeri Ar-Ge kazasına dair resmi verileri kamuoyuyla paylaştı.GÜNCEL
AKARYAKIT OPERASYONU
Adalet Bakanı Akın Gürlek acıkladı: Aralarında Kırıkkale'nin de bulunduğu 9 ilde akaryakıt sektöründeki dev vergi usulsüzlüğü şebekesine operasyon yapıldı, şirketlere kayyum atandı.GÜNCEL
BAHİS OPERASYONU
Kırıkkale'de siber polisi tarafından düzenlenen eş zamanlı operasyonda, hesaplarında 1 milyar 250 milyon liralık işlem hacmi saptanan 8 yasa dışı bahis şüphelisi adliyeye sevk edildi.GÜNCEL
YENİ MÜDÜR ATANDI
Niyazi Cilasun, Kırıkkale Belediyesi bünyesinde gerçekleştirilen üst düzey idari yapılanma kapsamında kritik bir göreve getirildi.GÜNCEL
TANKER ALEV ALDI
Kırıkkale'nin Delice ilçesinde Yüksek Hızlı Tren şantiyesinde çalışan bir akaryakıt tankerinde çıkan yangın, itfaiyenin hızlı müdahalesiyle ormana sıçramadan söndürüldü.GÜNCEL






















