Çocuklarla çocuk oldu
Bahşılı Belediye Başkanı Recep Zafer Tekin, 23 Nisan dolayısıyla çocuklarla dolu dolu bir gün yaşadı. Başkan Tekin, kapalı spor alanında çocuklarla penaltı atışı yaptı.

ÇOCUKLARLA EĞLENDİ
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda Bahşılı’da renkli görüntüler yaşandı. Bahşılı Belediye Başkanı Recep Zafer Tekin, 23 Nisan dolayısıyla makamında çocukları kabul etti ve makamı onlara bıraktı, daha sonra ise kapalı spor alanında çocuklarla adeta çocuk oldu. Onlarla penaltı atışı yapan Başkan Tekin, heyecanlı ve renkli eğlencenin sonunda ise çocuklara çikolata ikram etti. Başkan Tekin’e teşekkür eden çocuklar, birlikte çok eğlendiklerini söylediler. Çocukları bu özel günlerinde tebrik eden Başkan Tekin, onlar için Bahşılı’da çok güzel işler yapacaklarını belirtti.
YorumlarBu habere hiç yorum yapılmamış 'İLK YORUMU SEN YAP'
Bunlar da ilginizi çekebilir
TAZİYE MESAJI
Bahşılı eski Belediye Başkanı Recep Zafer Tekin, Makine Kimya Endüstrisi Bedesten Mühimmat Depolama...YAŞAM
91 GENCE BÜYÜK ÖDÜL
Kırıkkale İmam Hatip Spor Oyunları, şehirde öğrenim gören yüzlerce öğrenciyi sporun birleştirici çatısı altında buluşturdu.YAŞAM
HASANDEDE ZİYARETİ
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, asırlardır sevgi ve hoşgörünün merkezi olan Hasandede Köyü'nü ziyaret ederek tarihi cami ve türbelerde incelemelerde bulundu.YAŞAM
ANNELER GÜNÜ GEZİSİ
Kırıkkale’de Anneler Günü Haftasında Şehit Anneleriyle 19 Mayıs ruhuna yolculuk yapıldı. YAŞAM
AT ÇİFTLİĞİNE ZİYARET
Mahalli İdareler Hizmet Derneği (MİHDER) Genel Başkanı Mehmet Dönmez, oğlu ve torunlarıyla beraber Sürmeli At Çiftliği’ni ziyaret etti.YAŞAM
FENER ALAYI COŞKUSU
Kırıkkale, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı gece düzenlenen görkemli bir yürüyüşle taçlandı. YAŞAM
6 MİLYONLİK DESTEK
Kırıkkale Belediyesi, eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak amacıyla sürdürdüğü nakdi destek programında güncel verileri paylaştı.YAŞAM






















