22.10.2017
17.10.2011 22:42

Habilhan Pehlivanlı

Sendikanın müthiş(!) sınav öngörüsü

Birkaç hafta önce yapılan Millî Eğitim’e bağlı okul müdür yardımcılarının belirleneceği sınav öncesi bütün eğitim sendikaları, üyelerine yönelik ücretsiz hazırlık kursları açtı.

Daha önceki sınavlarda da kimi sendikaların yapmış olduğu bu çalışmaya, sınava girmek isteyen üyeler katılmışlardı.
Sınav yapıldı.
Sınava girenler gösterdikleri başarı oranında sonuçlarını bekliyorlar.
Ancaaaakkk
Geçtiğimiz yıl ülkemizde yaşadığımız
Ve -ne yazık ki- yaşamaya alıştığımız sınav fiyaskolarına bir yenisi eklenecek gibi görünüyor.
Zira Haber Türk Gazetesinin haberine göre, sınavdaki sorulardan 11 tanesi bir sendikanın hazırlık kitabında çıkmış.
100 sorudan 11 tanesi… Yani, yüzde 11’i…
Aslında garipsememiz…
Hatta kınamamız gereken bu durum karşısında birçoğumuzun tepkisi:
“Alıştık artık!” olmuştur sanırım.
 
Haksız mıyım?
Polis Okulu sınav soruları…
SBS soruları…
KPSS soruları…
LYS skandalı derken
Bunu da görecekmişiz!
Bizzat sınavlarda gözetmenlik yapan…
Ve hatta bu sınavların sorularını hazırlayan…
İşin başındaki insanların da yaptığı bu olaya ne denir?
“İmam-cemaat ilişkisi denir!”
Bu arada
Böyle müthiş(!) bir öngörüde bulunabilen sendikayı da tebrik etmeden geçemeyeceğim.
Bu ne ciddî çalışma…
Bu ne tahmin gücü(!)
Bu köşe yazısı 5610 defa okunmuştur.
Yorum Yaz

YORUMLAR

ahmet özdemir:
Sayın Habilhan Bey yazılarınızı devamlı takip ediyorum. Çok güzel teşhislerde bulunuyorsunuz. Elinize sağlık. Keçili Köyünden Sağlık Bakanlığı Baş Müfettişi Ahmet Özdemir
9.04.2012 17:24:33
Ahmet Özdemir:
Merhabalar 09/04/2012 tarihli mesaj bana ait değildir, biri benim adıma muhtelif sitelerde mesaj yayınlıyor. Bilginize sunulur. saygılarımla
13.05.2012 09:01:56

YAZARIN TÜM YAZILARI

Sendikanın müthiş(!) sınav öngörüsü - 17 Ekim 2011 Pazartesi 22:42
"Psikolojik Harbi" Bilmiyor muyuz? - 22 Ağustos 2011 Pazartesi 17:04
“Acun”un parası, züğürdün çenesi mevzuu - 30 Temmuz 2011 Cumartesi 17:06
Topçu görevini tamamladı(mı)? - 16 Haziran 2011 Perşembe 12:40
“Enflasyon mu? Enflasyon ne gezer la bazarda!” - 6 Haziran 2011 Pazartesi 11:50
Muhafaza“kâr” toplum - 31 Mayıs 2011 Salı 11:51
“Afedersin bebek, sollamam gerek!” - 19 Mayıs 2011 Perşembe 12:30
Mustafa Sandal’ın yeni kaseti! - 16 Mayıs 2011 Pazartesi 11:59
Üç Adımda Bataklıktan Kurtulmanın Yolları - 14 Mayıs 2011 Cumartesi 15:28
Bir varmış, bir yokmuş: Usame Bin Ladin - 5 Mayıs 2011 Perşembe 14:03
Hak böyle mi aranıyormuş? - 23 Nisan 2011 Cumartesi 00:48
Sehven Türkiyem, sehven! - 16 Nisan 2011 Cumartesi 15:40
Mod-medyan - 8 Nisan 2011 Cuma 18:58
Andımız, Atatürk ve Türkiye’nin Faşist(!) Yılları - 6 Nisan 2011 Çarşamba 09:22
Kurbağalar ve kendisini insan zanneden kurbağalar - 2 Nisan 2011 Cumartesi 12:18
Anguslar “and the others”* - 30 Mart 2011 Çarşamba 11:19
Bu kez bari haklı çıkmasaydım! - 15 Mart 2011 Salı 18:12
Vakit, Özbek’e vefa vaktidir(2) - 14 Mart 2011 Pazartesi 18:01
Ölüsüne!.. Dirisine!.. - 8 Mart 2011 Salı 19:28
Amerikan aksanıyla demokrasi(!) dersi - 22 Şubat 2011 Salı 12:18
Vakit, Özbek’e vefa vaktidir(1) - 11 Şubat 2011 Cuma 15:10
......, kaşımaya devam.. - 4 Şubat 2011 Cuma 17:34
Gel… Gel… Acımayacak! - 22 Aralık 2010 Çarşamba 19:13
O, yetim Mustafa olarak doğdu… - 10 Kasım 2010 Çarşamba 13:50
Cumhuriyet düşmanı “demokratlar” - 3 Kasım 2010 Çarşamba 16:33
Özbek’e Nankörlük Edenlere! (2) - 21 Ekim 2010 Perşembe 19:05
Özbek’e Nankörlük Edenlere! (1) - 20 Ekim 2010 Çarşamba 19:18
Referandumla yattık, referandumla kalktık aylardır... - 18 Ekim 2010 Pazartesi 12:22
YAZARLAR
ANKET
Hangi Sorunun Cevabını Merak Ediyorsanız? Söyleyin Halkımıza Soralım.