2.5.2016
Ana Sayfa » EğitimGeri Dön «

Burs paraları yatmadı!

7.4.2012 00:24:48

12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Kırıkkale’de DPY bursu alan öğrenciler paralarını ne zaman alacaklarını bilmek istiyorlar. 1 Nisan tarihinde öğrencilerin hesabına yatması gereken paralar henüz yatmadı.

 Nedeni nedir?

Gülerdir parayı almayı bekleyen öğrenciler ve velileri tepkili. Paraların yatmadığını söyleyen öğrenciler ve velileri, “Bunun sebebini bilmek istiyoruz. Aradan uzun zaman geçmesine rağmen burs paraları yatmadı. Neden yatırılmadı?” diye soruyorlar. Üç ayda bir ödenen 330 TL olan burs paraları bu ay çok gecikti. Gecikme sebebi konusunda Milli Eğitim Müdürlüğünün açıklama yapması isteniyor. Veliler ve öğrenciler burs paralarının bir an önce yatırılmasını istiyorlar. Haber Merkezi

Bu haber 2134 defa okunmuştur.
Yorum Yaz



YORUMLAR

seda gul:
olmazkı boyle cocuklar gendı emeklerıyla kazanılar para ya bayramda bıle vermedınız sebeb ne turkiye ıflasmı ettı
2.11.2012 12:05:35

EĞİTİM KATEGORİSİNDEKİ DİĞER HABERLER

YAZARLAR
ANKET
Hangi Sorunun Cevabını Merak Ediyorsanız? Söyleyin Halkımıza Soralım.




SON HABER YORUMLARI

elvan dalton
yani haber318'de ekrem gökün yalakalığını yapmış. habere bak çay demle. ne komik adamsınız.
6.4.2016 06:25:44

Saban Çoban
Tebrik ediyorum amcayı helal olsun eski ve yeni Başbakan Yardımcılarının ve vekillerinin yapamadığını yapmış.Allah cc ondan razı olsun
5.3.2016 11:39:43

İhsan DEMİR
Görsel medya’da izlenilen bir haber-sosyal yaşam-aktüalite vs. nedense izlendikleri anda etkileyicidir, kısa bir süre sonra sanki belleklerimizden silinir gider, ama yazılı medyada okunan bir haber, bir duyuru, bir roman ise hafızamızın derinliklerine kaydolur ve hiç unutulmaz, çocukluğumuzdaki olaylarda böyledir, Kırıkkale’deki bu iğrenç olayı okuduğumda tek duam bunun sadece iddia’dan öte geçmemesi idi, gerçek olmasını hiç kabullenemediğim bu tür olayları okudukça, inanın bunu yapanın insan olmadığına kanaat getiriyorum. Kısacık bir zevk için, engelli olduğu belirtilen o yavrunun yerinde kim olmak ister veya kim onun anası babası yerinde olmak ister, hem de yavrularımızı emanet ettiğimiz bir servis şoförü için, Allah onu ıslah etsin diyor ve de böyle bir suçu işlediği için ömür boyu vicdan azabı duyarak, kalan ömrünü de bin pişman geçirsin diyorum..
27.2.2016 16:38:08

kırıkkaleli
sayın valim yeni yeriniz hayırlı olsun.Ama oradakiler devletin kurumuda acaba tarım il müd.kurum değilmi.neden tartımı arpalık çukuru mevkiine terk ettiniz acaba.
23.2.2016 08:08:28

İhsan DEMİR
Tüm şehitlerimize ithaf olunmak üzere yazdığım bir şiir'imi şehidimize armağan ediyorum.. Mekanı cennet olsun.. RAHAT UYU ŞEHİDİM.. Bayrağa sarılı tabutlar, akar gözyaşı, Duymasın anan baban, kan olur aşı, Sevdiklerin dimdik, eğilmez başı Çatlayacak bir gün, bu sabır taşı.. Kar yağıyor, nöbet de üşüyor asker, Asker üşümez ki, akıyor terler, Gözleri kartal bakışlı, eğilmez Ser’ler Bizler için Cennet, Vatanı bekler.. Anadan ayrıdır, gözlerinde nem, Çocuğunu özler, aklında her dem, Koşarak gider, korkmaz ölümden Şehit olmak ister, geri dönmeden.. Düştüğün yerde geziyor Tank’lar, Helaldir unutma, bizdeki haklar, Hainler istese de kalmayacaklar, Bilirim Allah sizi, Cennet’te saklar.. Cenazen de bir olduk, geldik huzura, Türk’ü, Laz’ı, Çerkez Kürdü yan yana, Şahadet makamı, verilmiş sana, Kevser ırmağından iç kana kana.. Merak etme bizi, bitiremezler Ne yapsalar da, güç yetiremezler, Gidersek cepheye, getiremezler, Birimiz bin olur da, baş edemezler Rahat uyu şehidim, gönülde sensin, Kurak bozkırlarda, derede Sel’sin, Alınmazsa intikamın, bunu böyle bil, Tüm şehitler kabrinden, kıyama gelsin.. İhsan Demir 13.02.2016-16:30 Ankara
13.2.2016 17:03:13

SON KÖŞE YAZISI YORUMLARI

murat
yenı merkez genıs caddeler yenı sehır sart kım bunu yaparsa minnattar oluruz.
15.2.2016 22:18:37

mahmut bey
gecenlerde carsıya ındım hava sohuk gunes var ama dar bınalarda gunesı göremedım.kırıkkale gercekten bu konuda sınıfta kalmaya devam edıyor.yas 50 oldu.görurumuyuz artık bılmem.ınsallah bızden sonrakı nesıller rahat eder.
21.12.2015 13:14:43

mahmut bey
hayırlısı ınsallah olur.merkezın halı bellı.yenı bır merkez kurulacaksa ınsarlar rahat nefes alacaksa kımeskı osman gazı arası.yenıden super konumda bır sehır merkezımız olur.arazı bombos degerlendırın bu ufacık merkez kırıkkaleyı kaldırmıyor sehre ınende bınpısman oluyor arabayla ınmek ımkansız.bız yenı rahat nefes alacak parkı bol yer ıstıyoruz.hayırlı ısler
21.12.2015 13:05:18

Kırıkkale Sevdalısı
Sn.Halil Alat'ı bir süredir takip ediyorum,seçim arifesinde, bölgemizin nabzını iyi tutuyor ve yazılarında güzel analizler yapıyor. ''içinden Öyle Gelir'' yazısına da değinmeden geçemeyeceğim, Necip Fazıl Kısakürek üstadın mükemmel şiiri ile içinde bulunduğumuz girdabı çok güzel özdeşleştirmiş.Kendisini kutluyorum ve İstiklal şairimizin, yine bize bıraktığı şu müthiş dizelerle yazımı noktalıyorum. ''Girmeden Tefrika bir millete düşman giremez,toplu vurdukça yürekler onu top söndüremez'' Yüreklerimizin toplu vurması dileğiyle...
3.10.2015 11:01:27

Tayfun Çolak
Ağzına yüreğine sağlık Alaettin ağabeye özgürlük sokaklara adalet istiyoruz.
5.8.2015 03:52:36