31.08.2015
Ana Sayfa » EkonomiGeri Dön «

Çağrı Merkezi açıklaması

04.02.2011 23:25:29

12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Kırıkkale Belediyesi’nin yakından ilgilendiği çağrı merkezi çalışması konusunda son açıklama yapıldı…

 15 Mayıs’ta hizmette olacak

Belediye Başkanı Veli Korkmaz, çağrı merkezi ve gençlik merkezi ile ilgili çalışmalar ve hazırlıkların devam ettiğini söyledi. Korkmaz, her iki çalışmanın da 1 Mart tarihinde ihale edileceğini söyledi. İhaleyle ilgili hazırlıkları sürdürdüklerini belirten Korkmaz, 1 Mart tarihinde ihaleye çıkacaklarını, 15 Mayıs tarihinde de inşaat çalışmalarının sonuçlanacağını vurguladı. Bu tarihten itibaren çağrı merkezi de gençlik merkezi de çalışmaya başlamış olacak. Haber Merkezi

Bu haber 3072 defa okunmuştur.
Yorum Yaz



YORUMLAR

sibel_71:
başvuru hakkında neden hiç bir bilgi yokk????????????
16.03.2011 11:57:02
meral:
Başvuruları nereden ve nasıl yapacağız bu konuda bilgi verebilirmisiniz?
10.04.2011 16:36:45
nıda yazan:
basvuru hakkında kımle gorusmemız gerekıyo alım devam edıyomu ilgili sahısların bılgı vermesını rıca edıyorum
12.06.2011 00:57:44
mesut sadic:
arkadaslar basvuru hakkında bılgısı olan varsa ltf paylasabılır mı.
16.11.2011 21:12:51
menekşe:
arkadaşlar ben çağrı merkezinde çalışıyorum başvurularınızı www.assistt.com.tr adresinden yapabilirsiniz
20.11.2011 21:57:31

EKONOMİ KATEGORİSİNDEKİ DİĞER HABERLER

YAZARLAR
ANKET
Hangi Sorunun Cevabını Merak Ediyorsanız? Söyleyin Halkımıza Soralım.




SON HABER YORUMLARI

ali rıza özdemir
tek tapu 50 dönümden aşağı arazilerin analizi yapılmamaktadır. nerede bulalım tek tapu 50 dönüm araziyi. 50 dönüm arazisi olan zaten zengindir. bunu 10 dönüm tarım arazisine düşüründe bütün köylüler yararlansın.
25.08.2015 11:01:17

GÜRHAN HARMANKAYA
VAYY BE HELAL OLSUNNN VEKİLİMİ GÖRÜYOMUSUN ÇOK BUYUK Bİ BAŞARIIII
03.08.2015 12:31:20

Süleyman KACAR
Kırıkkale il Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık şube Müdürlüğünün,yapmış olduğu başarılı operasyondan dolayı tebrik eder başarılarının devamını dilerim.Tüm Güvenlik Birimlerimizin Allah yar ve yardımcınız olsun
03.08.2015 01:22:10

bülent
nur cami'ninmi yoksa yanına yapılan müftülüğün borcumu? onu bir açıklasın sayın müftü. hep camiye yardım diye para toplayıp yanınada müftülük sarayını kondurdular. hiç müftülüğe yardım diye para toplandımı? geçen senede 3 milyon borcumuz kaldı diyordu sayın müftü bey nokta camiinde verdiği vaaz sonrası.
14.06.2015 01:14:41

Kırıkkale Sevdalısı
Abdullah Öztürk , seçim sürecinde Muhteşem bir kampanya yürüttü, samimi söylemleri ile , seçmene bende sizden biriyim mesajını çok güzel verdi.Çoşkulu kalabalıklar ona tam destek verdi ve onu bağrına bastı.Ancak hem listedeki yeri hemde siyasi konjüktür gereği, meclise gidemedi. Abdullah Bey, halkın gönlündeki vekil olarak tarihe geçti..Bundan sonra O, artık Kırıkkale\'de var... Kendisini bu süreçteki samimiyeti ve gayreti için kutluyor ve gelecekteki başarıları için, Allah yardımcısı olsun diyorum.
11.06.2015 17:37:25