25.5.2016
Ana Sayfa » EkonomiGeri Dön «

Çağrı Merkezi açıklaması

4.2.2011 23:25:29

12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Kırıkkale Belediyesi’nin yakından ilgilendiği çağrı merkezi çalışması konusunda son açıklama yapıldı…

 15 Mayıs’ta hizmette olacak

Belediye Başkanı Veli Korkmaz, çağrı merkezi ve gençlik merkezi ile ilgili çalışmalar ve hazırlıkların devam ettiğini söyledi. Korkmaz, her iki çalışmanın da 1 Mart tarihinde ihale edileceğini söyledi. İhaleyle ilgili hazırlıkları sürdürdüklerini belirten Korkmaz, 1 Mart tarihinde ihaleye çıkacaklarını, 15 Mayıs tarihinde de inşaat çalışmalarının sonuçlanacağını vurguladı. Bu tarihten itibaren çağrı merkezi de gençlik merkezi de çalışmaya başlamış olacak. Haber Merkezi

Bu haber 3346 defa okunmuştur.
Yorum Yaz



YORUMLAR

sibel_71:
başvuru hakkında neden hiç bir bilgi yokk????????????
16.3.2011 11:57:02
meral:
Başvuruları nereden ve nasıl yapacağız bu konuda bilgi verebilirmisiniz?
10.4.2011 16:36:45
nıda yazan:
basvuru hakkında kımle gorusmemız gerekıyo alım devam edıyomu ilgili sahısların bılgı vermesını rıca edıyorum
12.6.2011 00:57:44
mesut sadic:
arkadaslar basvuru hakkında bılgısı olan varsa ltf paylasabılır mı.
16.11.2011 21:12:51
menekşe:
arkadaşlar ben çağrı merkezinde çalışıyorum başvurularınızı www.assistt.com.tr adresinden yapabilirsiniz
20.11.2011 21:57:31

EKONOMİ KATEGORİSİNDEKİ DİĞER HABERLER

YAZARLAR
ANKET
Hangi Sorunun Cevabını Merak Ediyorsanız? Söyleyin Halkımıza Soralım.




SON HABER YORUMLARI

ekrem gulsoy
ben 60 engelıyım yaş 50 koyde yşamak dayım akulu arabaya ıtyacım vardır
19.5.2016 18:12:21

Metin Şaşmaz
Kutlu doğumu herşeye alet etmenin sonucunda salonu doldurmadan alakası olmayan bir program. Bir dolu masraf ile ancak protokolün geldiği halkın sahiplenmediği bir program. Kutlu doğum haftasını bir şeylere alet etmek için program yapılırsa böyle olur. Bu formatta programlar cumhuriyet ilk dönmeleri ile demir perde ülkelerinin alışkanlığı idi. Yazık etmeyin.... Kendi işinize bakın. Kendi amaçlarınıza alet etmeye çalışmayın.
3.5.2016 23:28:08

elvan dalton
yani haber318'de ekrem gökün yalakalığını yapmış. habere bak çay demle. ne komik adamsınız.
6.4.2016 06:25:44

Saban Çoban
Tebrik ediyorum amcayı helal olsun eski ve yeni Başbakan Yardımcılarının ve vekillerinin yapamadığını yapmış.Allah cc ondan razı olsun
5.3.2016 11:39:43

İhsan DEMİR
Görsel medya’da izlenilen bir haber-sosyal yaşam-aktüalite vs. nedense izlendikleri anda etkileyicidir, kısa bir süre sonra sanki belleklerimizden silinir gider, ama yazılı medyada okunan bir haber, bir duyuru, bir roman ise hafızamızın derinliklerine kaydolur ve hiç unutulmaz, çocukluğumuzdaki olaylarda böyledir, Kırıkkale’deki bu iğrenç olayı okuduğumda tek duam bunun sadece iddia’dan öte geçmemesi idi, gerçek olmasını hiç kabullenemediğim bu tür olayları okudukça, inanın bunu yapanın insan olmadığına kanaat getiriyorum. Kısacık bir zevk için, engelli olduğu belirtilen o yavrunun yerinde kim olmak ister veya kim onun anası babası yerinde olmak ister, hem de yavrularımızı emanet ettiğimiz bir servis şoförü için, Allah onu ıslah etsin diyor ve de böyle bir suçu işlediği için ömür boyu vicdan azabı duyarak, kalan ömrünü de bin pişman geçirsin diyorum..
27.2.2016 16:38:08

SON KÖŞE YAZISI YORUMLARI

murat
yenı merkez genıs caddeler yenı sehır sart kım bunu yaparsa minnattar oluruz.
15.2.2016 22:18:37

mahmut bey
gecenlerde carsıya ındım hava sohuk gunes var ama dar bınalarda gunesı göremedım.kırıkkale gercekten bu konuda sınıfta kalmaya devam edıyor.yas 50 oldu.görurumuyuz artık bılmem.ınsallah bızden sonrakı nesıller rahat eder.
21.12.2015 13:14:43

mahmut bey
hayırlısı ınsallah olur.merkezın halı bellı.yenı bır merkez kurulacaksa ınsarlar rahat nefes alacaksa kımeskı osman gazı arası.yenıden super konumda bır sehır merkezımız olur.arazı bombos degerlendırın bu ufacık merkez kırıkkaleyı kaldırmıyor sehre ınende bınpısman oluyor arabayla ınmek ımkansız.bız yenı rahat nefes alacak parkı bol yer ıstıyoruz.hayırlı ısler
21.12.2015 13:05:18

Kırıkkale Sevdalısı
Sn.Halil Alat'ı bir süredir takip ediyorum,seçim arifesinde, bölgemizin nabzını iyi tutuyor ve yazılarında güzel analizler yapıyor. ''içinden Öyle Gelir'' yazısına da değinmeden geçemeyeceğim, Necip Fazıl Kısakürek üstadın mükemmel şiiri ile içinde bulunduğumuz girdabı çok güzel özdeşleştirmiş.Kendisini kutluyorum ve İstiklal şairimizin, yine bize bıraktığı şu müthiş dizelerle yazımı noktalıyorum. ''Girmeden Tefrika bir millete düşman giremez,toplu vurdukça yürekler onu top söndüremez'' Yüreklerimizin toplu vurması dileğiyle...
3.10.2015 11:01:27

Tayfun Çolak
Ağzına yüreğine sağlık Alaettin ağabeye özgürlük sokaklara adalet istiyoruz.
5.8.2015 03:52:36