28.07.2014
Ana Sayfa » EkonomiGeri Dön «

Çağrı Merkezi açıklaması

04.02.2011 23:25:29

12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Kırıkkale Belediyesi’nin yakından ilgilendiği çağrı merkezi çalışması konusunda son açıklama yapıldı…

 15 Mayıs’ta hizmette olacak

Belediye Başkanı Veli Korkmaz, çağrı merkezi ve gençlik merkezi ile ilgili çalışmalar ve hazırlıkların devam ettiğini söyledi. Korkmaz, her iki çalışmanın da 1 Mart tarihinde ihale edileceğini söyledi. İhaleyle ilgili hazırlıkları sürdürdüklerini belirten Korkmaz, 1 Mart tarihinde ihaleye çıkacaklarını, 15 Mayıs tarihinde de inşaat çalışmalarının sonuçlanacağını vurguladı. Bu tarihten itibaren çağrı merkezi de gençlik merkezi de çalışmaya başlamış olacak. Haber Merkezi

Bu haber 2753 defa okunmuştur.
Yorum Yaz



YORUMLAR

sibel_71:
başvuru hakkında neden hiç bir bilgi yokk????????????
16.03.2011 11:57:02
meral:
Başvuruları nereden ve nasıl yapacağız bu konuda bilgi verebilirmisiniz?
10.04.2011 16:36:45
nıda yazan:
basvuru hakkında kımle gorusmemız gerekıyo alım devam edıyomu ilgili sahısların bılgı vermesını rıca edıyorum
12.06.2011 00:57:44
mesut sadic:
arkadaslar basvuru hakkında bılgısı olan varsa ltf paylasabılır mı.
16.11.2011 21:12:51
menekşe:
arkadaşlar ben çağrı merkezinde çalışıyorum başvurularınızı www.assistt.com.tr adresinden yapabilirsiniz
20.11.2011 21:57:31

EKONOMİ KATEGORİSİNDEKİ DİĞER HABERLER

YAZARLAR
ANKET
Hangi Sorunun Cevabını Merak Ediyorsanız? Söyleyin Halkımıza Soralım.




SON HABER YORUMLARI

Yaşar
Sayın Abdullah Bey, çok haklısınız ve size katılıyorum. Ancak hükümet bunlara engel olamıyor. Çünki hemen saldırılar başlıyor malum çevreler ve basın tarafından. Oysa önemli olan çocuklarımızın ruh sağlığıdır. Maalesef çocuk konusunda dişe dokunur hiç bir önlem alamıyoruz.
24.06.2014 02:54:29

mete
geçmiş zamanlarda yaptıkların gelecekte yapacaklarının göstergesi başkanım. gölge etmesinler başkan çalışır.
05.06.2014 13:05:27

ismet
Helal olsun sana Sayın başkan. Sulkyurt ta değişim gözle görünüyor. her kesim sizden memmun Allahımda razı olsun.
05.06.2014 13:00:14

Yaşar
Özellikler toprak mahalle yani Menderes caddesi ve bir çok caddemiz bu durumda. Belediye bunu başarırsa reform sayılabilecek bir çalışma olur. Vatandaşın menfaati ön planda olmalı.
29.05.2014 03:17:35

Yaşar
Bu ve benzeri uygulamaların belki 20 yıl öncesi yapılması gerekiyordu. Ancak biz vatandaşlar yıllarca siyasilerin kavgalarını dinledik. Artık midem bulanıyor. Hazır kıyma ve benzeri şeylere hangi bakanlık bakıyorsa memurlarını her gün sahaya gönderip kontrol yaptırmaları gerekir. Bakanlık bakmıyor, vatandaş zaten hiç umursamıyor. Kasaplar Odası Başkanı çıkıyor beyanat veriyor. Sanki Bakanlık üstü bir kurummuş gibi. Başkan üzerine alınmasın. O resimde ilgili il müdürünün fotoğrafı ve beyanatı olması gerekir. Ama olmaz tabi, il müdürleri koltuktan kalkınca ya birileri gelip oturursa.
29.05.2014 03:12:27